(Tropical) rainy day

Standaard

IMG_1041.JPG

Wat doe je als er een tropical rainy day is? Juist, gewoon een dagje naar de kapper voor 1,74 euro 😉 een mooist versierde kapperswinkel waar Maria en buddha gemoedelijk samen de zaak overkijken. Wat kan er mis gaan dacht ik, maar toen na het knippen en droog geföhnde haartjes (met moeilijk retro föhn) er een tondeuse werd aangezet, stond mijn hart toch even stil. Al mijn pluis haardjes werden weggeschoren, en ik had alleen maar mantra’s in mijn hoofd, niet bewegen, niet bewegen. Gelukkig ben ik niet kaal en hoef ik niet de rest van mijn vakantie een sjaal over mijn hoofd :p

IMG_1045.JPG

IMG_1043.JPG

Geef een reactie

