New adventure!!!!

Standaard

Twee woorden: Sri Lanka, baby!!! Sinds dat ik terug ben blijven de dromen naar volgende reizen kriebelen. En co schappen lopen is helaas soms daar wel een beperkende factor in. Sri Lanka staat met zoveel andere mooie landen op mijn lijst. Super mooie natuurparken, olifanten, mooiste stranden met nog mooiere surfgolven, gebieden waar weinig touristen komen, unieke treinreis, moet ik nog doorgaan? Dus straks is mijn beloning na chirurgie een mooie reis naar dit mooie land

En dit keer ga ik niet alleen, maar samen dit nieuwste reisavontuur aan 🙂 Ticket is gekocht en de lonely planet in the pocket! 

Geef een reactie

