Home coming

Afbeelding

2014-04-13 18.51.16

De realiteit check. Met pijn in mijn hart heb ik na 28 uur Indonesie achter mij moeten laten. Gelukkig stond er heel veel liefde op Schiphol te wachten en een klein waterglinstering in de hoek van mijn oog. Lieve Amber stond met een ballon op mij te wachten, en om haar vast te kunnen houden voelde weer vertrouwd en heelt het verdriet van mijn hart! Dezelfde namiddag stond ik met mijn vriendinnen met een nederlands biertje in mijn hand en dit voelde heel surrealistisch. Ik ben blij dat ik mijn lieverds weer om mij heen heb, heb nog enkele ” wie is de mol?” afleveringen te bekijken en heb geen idee hoe ik moet beginnen om mijn geweldigste avontuur onder woorden te brengen….

Blog pic

 

Geef een reactie

