Happy B-day to myself

Afbeelding

Happy B-day to myself

De derde dag van April vierde ik mijn verjaardag op Bali ❤ Het perfecte moment of mij zelf in de watten te leggen. Een echte balinese massage, mani en pedicure voor het eerst in mijn leven uit geprobeerd. Ik mis mijn Nederlandse vrienden hier voor het eerst op Bali, maar de vrouwen die links en rechts van mij scrubjes geven, cremetjes smeren en verder aan mij fruniken zijn goede vervangers voor de dag 😉 Mijn nagels worden mooi rood gelakt. Hierna besteed ik mijn tijd shoppend naar een leuk verjaardagsjurkje. Ik voel me eb zie er heus eventjes niet meer als een backpacker op deze speciale dag 😛

Geef een reactie

