local bff’s

Afbeelding

local bff

Een roadtripje op mijn scootertje door de bushbush naar de andere kant kust van Flores. Daar kom ik in een oud vissersdorpje. Als ik aan het water wat eet en drink zijn daar twee meisjes met stenen hun noten aan het open kraken. Ik heb nog wat gember snoepjes in mijn tas en breek het ijs door met hun te delen. Zij spreken bijna geen engels, en veel verder dan Nama saya Yv (mijn naam is Yv) komen we niet veel verder. Maar gelukkig heb je alleen je handen en je voeten nodig om een hele leuke middag te hebben. Samen tekenen in mijn journal (en natuurlijk raden wat er getekend werd). Twee meisjes werden er 4, en 4 werden er 8 en nog een meneer erbij šŸ˜› Een hele leuke en spontane ontmoeting met de echte mensen van dit mooie land.

Geef een reactie

