Robinson Gili Meno

Standaard

image

Hello Paradise
Met een vrachtschip bootje de overtocht naar de Gili gemaakt.

image

De eerste is gili Meno, de kleinste. Geen scooters, paard en wagen voor de luie touristen en om afval op te halen. Ik loop hier blootsvoets zonder mijn flipflops. Ik vind de beste locatie om mijn  nachten hier door te brengen. Een hutje op het strand.

image

Open aan een zijde zodat dit je morning view is:

image

Echt veel beter kan je echt niet wakker worden. Gili Meno is rustig maar een en al genieten. Dit is mijn vakantie van het reizen. Witte stranden, helder blauwe zee, snorkelen (en zelfs met schilpaden gezwommen, intens gaaf!! Een grote, wat een prachtige beesten. Zo rustgevend) boekje lezen. Thats it. Een beetje rondwandelen op blote voetjes en genieten van heerlijke uitzichten met bijbehorende sapjes
image
image
image

En zodra ik sochtends wakker wordt en mijn hut uitstap wordt ik getrakteerd op dit schilderijtje:

image

Het leven is hier meer dan goed 🙂

Geef een reactie

