scooter time with coopers

Standaard

Scooter dag met mijn geleende ” australische familie”. Samen rijden we naar munduk. Niet perse de meest directe route door verkeerde afslag. In Indonesie bestaan geen verkeerde afslagen, alleen maar andere mooie wegen 😉 Opeens wil Brigitte graag stoppen voor wat blijkt de cacao plant. Waarom kom ik later achter. Een man komt naar ons toe en vertelt dat dit land van zijn oom ia en we krijgen meteen een rondleiding. Bridgette vertelt over dat van genoeg eten van deze vrucht je meer dan alleen gelukkig wordt hahaha zelfs beetje high. met drie planten onder de arm worden, krijgen we een uitnodiging om bij hem thuis koffie tee drinkeb,wat we uiteraard niet afslaan. We worden volgestopt met lekker eten, vruchten en koffie.

image

Aansluitend krijgen we rondleiding over zijn stukje land. Hier zie ik voor het eerst echt rietsuiker. Met een manchet wordt het terplekke afgekapt en leer ik hoor je dit eet(kauwen,zuigen en uitspugen). Dan is het tijd om door te gaan. We sluiten de dag ontspannen in een mooiste hotsprings. Ik heb deze dag en avond mogen genieten van Imogen. Ze doet me erg aan mijzelf denken toen ik jong was. Crearief en het leven is zo veel bijzonderder met magic trics en keihard I am a barbiegirl op de scooter zingen( ik zag er ook echt als scooterbarbie uit met mijn zuurstokroze helm) Ik heb het gevoel dat ik een erg goede grote zus zou kunnen zijn. Dit is wat Imogen in mijn reisjournal voor me maakte:

image

Een gedachte over “scooter time with coopers

Geef een reactie

