bootje varen naar Lombok

Afbeelding

image

bye bye Bali (voor nu even dan). Vertrek met de slow ferry naar lombok. Ik instaleer mijzelf boven op dek en gelukkig is er een zacht zeebriesje die de warmte dragelijk maakt. Er komt een jongetje naast me zitten. Hij is zes jaar oud. Mijn mijn zeer minimalistische Indonesisch en zijn sumiere engels hebben we een gesprek. We zitten wel uur zwijgend naast elkaar(want we waren wel snel door gesprek stof heen). Hij vind vooral mijn reis journal heel mooi en kijkt met me mee als ik schrijf. Ik geef hem aan hem, dankbaar met de grootste glimlach bladerd hij er door heen. Dan worden we getrakteerd op het mooiste uitzicht

DSC_0164

image

Hoiii Lombok

2 gedachtes over “bootje varen naar Lombok

  1. gootjes

    alweer 5 dagen op lombok? ben benieuwd wat je nog meer meemaakt en waar je nu weer bent. fijn dat je er zo van genieten kunt, al wordt het al bijna tijd om af te tellen.
    de tijd gaat snel voorbij. liefs van pap en mam

Geef een reactie

