good morning Bali

Standaard

image

❤ wakker worden met dit uitzicht. Het leven is hier goed in Pemuteran. Ik geniet dat ik nu mijn witte bovenbenen (java is moslim dus moest altijd bedekt water in) de zon kunnen voelen. Hier is ook een programmas voor sea turtles, de babys (2weken oud) zijn echt heel schattig. er is ook een ''tamme" oudere schildpad die illegaal bij iemand in huis woonde. Deze mag ik "aaien", best wel spannend, ze is best groot! Je ziet dat ze er van geniet, ze begint helemaal te wiebelen!
(fotos volgen hopelijk snel als ik computer voor handen heb)

Geef een reactie

