(Mini) motor mouse

Afbeelding

Intens genieten op de scooter rond crossen, de vrijheid die het geeft. Mooie manier om omgeving te ontdekken en de hitte te ontvluchten. De eerste periode in west java de wegen en verkeer kunnen aanschouwen achterop. Choatisch is het woord. Ik heb geen werkende snelheidsmeter gespot en wanneer benzine op is merk je vanzelf wel wanneer je niet vooruit komt. Spiegels zijn hier overrated en dus summier te zien. De toeter is hier wel van levensbelang en daar maakt iedereen ook gretig gebruik van.

Nu ben ik zelf ondertussen een pro geworden in ontwijken van kuilen in de weg, op een haar na hanen en chickies net niet aan te rijden en stijle off road routes te beklimmen om ner dat ene mooie verlaten strand te kunnen beleven. De toeter is hier en van levensbelang / en een vriendelijke groet voor ieder die ik tegen kom en heb ook hard aan mijn smile, wave and drive kwaliteiten gewerkt. Misschien schuilt er toch nog (mini) motor mouse in mij 😉

wpid-mntsdcardDownload.facebook_-81119130.jpg.jpg

Geef een reactie

