Like riding a bike

Standaard

De vroege ochtend dat ik met surfplank richting postcard strand met plank onder mijn arm, is dan eindelijk aangekomen. Gelukkig weet ik nog hoe ik aan welk been mijn lease bevestigd, ben ik niet vergeten mijn gezicht met factor 50 kids extra waterproof wit te besmeren en kijk ik naar de kracht van deze zee. Het ziet er prachtig uit, is het ook, maar je hoort en ziet de intense kracht achter deze schoonheid.

Peddelen niet vergeten en alleen dat herrinnert mij al aan gelukzalige gevoel dat het binnen in mij gloeit. Verlangen, kriebels naar de spanning, dat gevoel surfen mij geeft. Wachten, kijken, peddelen alsof mijn leven er vanaf hangt en staan. Het moment dat ik mijn eerste golf ”gewoon” sta en rechts instuur, ben ik zelf ook lichtelijk verbaast. Het is tenslotte 2,5 jaar geleden dat ik mij op surfboard begaf. Toch net zoals fietsen, verleer je toch niet helemaal šŸ™‚ ik heb tientalle keren golf kunnen pakken en enkele golven het gevoel gehad dat dit toch echt het goede leven is. En of het leven hier alright is, ook volgens bob marley die mij mooie teksten toezingt vanuit muziek speakers geinstaleerd op lifegardhouse dak. Terwijl ik zittend, dobberend wacht op mijn volgende goede golf, voel ik dat Bob gelijk heeft.

2 gedachtes over “Like riding a bike

  1. Adrienne

    Nooooo het allermooiste is dat ik nu, ja echt NU, Bob Marley aan het luisteren ben! Haha al een half uur. Perfecte achtergrond bij dit verhaaltje šŸ™‚

Geef een reactie

