Meet E.Coli

Afbeelding

Meet E.Coli

Als laatste activiteit in Cianjur mocht ik naar een school en engelse les geven. Giegelende meisjes en jongens vooral die ongeveer per minuut verliefder op de voor hun ”exotische” blenda (nederlander) werden. Als bedankje kocht de schoolleraar een heus Indonesisch gemaakt ijsje, en uit beleefdheid kon ik dat uiteraard niet afslaan. Dit is ook het moment dat ik E.Coli ontmoette. Een intieme vriendschap ontstond en E.Coli besloot mij te vergezellen in mijn trip de volgende dag: 2,5 uur met de bus, om vervolgens 8 uurin de trein te zitten om vervolgens 14 uur later in Borobudur aan te komen. Genoeg tijd om elkaar wat intiemer te leren kennen. Zelfs ging E.Coli mee op mijn 2 daagse hikingtrip naar gunung Ungaran, maar hier begon ik toch wel een beetje schijt aan hem te krijgen en bloednerveus te worden.
Onze vriendschap waterdun. Nu mijn gehele backpack voor 1,50 euro gewassen, gedroogd en gestreken is, vertrek ik vandaag naar Yogyakarta. Hopelijk dat E.Coli hier wil blijven en onze wegen hier scheiden na zeven dagen van elkaar genoten te hebben.

Geef een reactie

