“justin bieber is dead”

Standaard

wpid-mntsdcardDownload.facebook_-215000794.jpg.jpg

Partybus avec Celine @ Cianjur

Wat is het fijn in Cianjur te zijn. Wat een fijne mensen, zowel de mensen van de homestay(programma door en voor de locale mensen), maar ook hele fijne franstaligen 🙂 Iets wat grappige gesprekken opleverd: ik die graag mijn frans weer oefen, zij die engels terug spreken omdat zij dat willen verbeteren, een omgedraaide wereld. En daar zitten we dan met zijn 3tjes in locale busje naar de markt . Het schijnt dat locale bevolking hier de busjes uitzoekt op muziekkeuze. Nou, wij hadden een winner 🙂 kei harde bas, wij die vreugde dansjes deden. Toen er de tekst ” justin bieber is dead” met goede beat door de speakers klonk rolden we ong op de grond van het lachen. Ik ben dankbaar dat ik Celine, Coco et Audrey (kort maar krachtig) heb mogen leren kennen. Hilarische momenten, zeer mooie gesprekken over leven, over dansen in madamme moustache (bruxelle), over liefde en over toekomstdromen. Dit samen met een aantal fantastische chansons neem ik mee samen met mijn backpack naar mijn volgende bestemming.

“Rien n’arrive sans rien” (Celine)

Geef een reactie

