Local fish spa

Afbeelding

1654248_10203156434972331_2007498197_n1800413_10203156436692374_98491313_n

 

Een tour naar een drijvend dorp. Een meer met allemaal drijvende hutjes en bamboo stokken. Een plek waar ze vissen kweken. Daar mocht ik dus dan mijn voeten in stoppen. Een heus local fishspa :p iets waar sommige mensen in eurpa veel centen voor neerleggen. Dus hop,  broek opstropen en benen in water. Meteen komen alle visjes naar mijn voeten  gezwommen. Oehf, wat kietelt dat zeg! En zoals sommige mensen al weten, ik heb gevoelige voetjes (is understatement). Alleen naar kijken kan ik haast niet aan. Haha, maar wat heb ik me heerlijk vermaakt,hardop gelachen en zelfs gratis zachte voetjes bij gekregen.

Een gedachte over “Local fish spa

Geef een reactie

