Today I catched 4 fishes :)

Afbeelding

wpid-mntsdcardDownload.facebook_502952360.jpg.jpg

Opa zou zo trots op mij zijn geweest! Mijn dierbare opa was een groot visfan. Op zijn eigen boot, samen met mijn oma. En dan de paling roken bij mijn ouders thuis in de tuin. En hier zit ik dan als bijna een echte Indo, gehurkt rustig te wachten tot er een vis hapt naar mijn haak met mijn zelfaangebrachte worm eraan: Local style. Het duurde even voordat het me lukte, maar mijn vangst was groot. En hopelijk keek opa van boven mee en kon hij er een beetje van genieten.

 

2 gedachtes over “Today I catched 4 fishes :)

  1. Linda

    Lieve zus!
    Zo te lezen heeft opa je iets geleerd van zijn grote hobby.
    Wat heb je het nu al zo naar je zin, goed om te lezen. Geniet er lekker van 😉
    xx je zus

Geef een reactie

