let’s go!

Afbeelding

off i go

De dag van mijn grote avontuur is dan eindelijk aangebroken. Na een week eindeloos lijstjes te hebben gereperteerd (wat moet ik nog doen, wat mag ik absoluut niet vergeten) is het moment gekomen om eindelijk de stapeltjes kleding, mini apotheek en andere noodzakelijke die al dagen klaar liggen op mijn tafel te verplaatsen in mijn nieuwe, mooie, blauwe, tweedehandse backpack. Mijn lichaam voelt afgelopen dagen de spanning, het kietelende gevoel in mijn buik. Deze spanning voelt eigenlijk heel lekker, de hunkering naar het onbekende. Nadat zowel Leonne als Adrienne de inhoud gecheckt hadden en hun respons: minimaalistisch! was, kon de rits dicht. Dat moment glijdt de spanning van mijn lichaam af en maakt plaats voor puur plezier en zin wat er voor mij staat. En opeens zit ik dan in het vliegtuig naar het nog onbekende land voor mij, Indonesie. Deze reis, dit avontuur is voor mij.

Geef een reactie

