Visum :)

Afbeelding

Visum :)

Jaa, deze week was ik druk met laaste loodjes regelen. Visum voor Indonesië ophalen in Den Haag, malariapillen regelen, een mini apotheek aanschaffen met middelen voor tijden van buikloop en tegelijkertijd juist ook voor het tegenovergestelde. Het komt nu opeens heel dichtbij: de twee mooie maanden die mij hopelijk veel geweldige geluksmomenten en innemende herinneringen gaan geven. Mijn lichaam zit vol spanning, de lange vlucht, neem ik niet te veel mee, neem ik niet te weinig mee, welke mooie mensen zal ik ontmoeten, hoe is het leven daar?

Maar deze spanning is juist nodig om straks vollop te genieten. Je moet eenmaal soms spannende dingen doen om de mooiste dingen te kunnen ervaren. Juist het spannende en het onbekende dat ik straks tegemoet gaat, is het leven echt beleven! Ik ben er iig helemaal klaar voor, nu mijn backpack nog 😉

Geef een reactie

